linagi

Bikini från Lindex

Sandaler från Savita

Espadrillos från Lindex

Haaaj! Ledig dag hemma. Har haft morfar och hans sambo på fika för dom var borta när jag fyllde år. Efter att dom varit här åkte jag ner en sväng på stan, köpte detta på bilderna och en resväska, den jag har är så himla tung och otymplig så det var på tiden att jag köpte en ny. Nu håller jag på att rensa och packa lite, kolla vad som behövs tvättas innan vi åker osv..

22 JULI

Idag hade jag sjuk tur med vädret, tog en pw längs vattnet och sen låg jag ute och solade hela förmiddagen. Vid lunch åkte jag och pappa och käkade på golfbanan innan han körde mig till Halmstad och jag tog ett varv på stan och sedan hoppade på tåget hem.

Så nu är jag hemma igen och har precis ätit thaimat och ska sätta på vår serie och kolla ett par avsnitt.

SEMESTER

Ikväll har vi varit nere i hamnen och runt omkring tennisområdet och kikat lite. Vill sååå gärna ha en båt, verkar så himla mysigt! Sedan gick vi och handlade mat sen  hem och grillade och mös på altanen.

MOT BÃ…STAD

Eftersom min semester börjar idag tänkte jag att jag kan börja med en tripp ner till Båstad och pappa. Det är tennisveckor där nu så lär vara grymt mycket folk.

MÃ…NDAG

Hej måndag! Har haft världens bästa helg i Malmö med mina favvisar. Vi har festat, käkat gott, myst, shoppat och legat på stranden bland annat.

Nu sitter jag och käkar frulle och ska strax gå till jobbet, sista jobbdagen innan semester (!!!) hur gött? Så imorgon drar jag till Båstad ett tag, sen är jag hemma lite grann och sen Barcelona!

MALMÖ

Packar inför Malmö. Sååå svårt vad man ska ha med sig för kläder? Åker vid 11 idag och stannar till söndag.

16 JULI

Åkte som sagt in till Jönköping och Piren direkt efter jobbet igår. Hade tur med vädret så det var riktigt skönt att sitta ute och käka. Fick massa fina presenter också, lite till hemmet, euro (till Spanien), presentkort till min favoritaffär bland annat.

Nu ska vi titta på ett avsnitt the killing och sedan sova!

TORSDAG

Frukosten som alltid är naturell havregurt med chlorella, korngräs, gojibär, chiafrön och
pumpakärnor och crispbread med tahin på och världens godaste celsius päron!

Torsdag, och snart helg för mig. Ledig imorgon, sen jobbar jag bara måndag också sen efterlängtad semester!!

Idag efter jobbet ska jag åka in till Jönköping för att gå ut och käka med mamma och mormor, fira min födelsedag lite i efterskott. Och imorgon åker jag till Vendela i Malmö med mina fina vänneeer, såå kul!

DINNEEER

Slängde ihop lite av vad som fanns här hemma idag till middag. Brieost, bruschetta och broccoli, tomat, majs med tacosmak. Blev riktigt gott!

GÃ…RDAGEN

Började dagen med brunch här hemma med girlzen. Sen åkte vi ner på stan och shoppade lite och efter det kollade vi en stund  på volleybolltuneringen.

Och på kvällen sågs vi hemma hos mig igen på förfest innan vi drog vidare ut. Lyckad kväll.

LAZY SUNDAYS

Godmorgon! Lyxade till det med amerikanska pannkakor och frukt till frukost idag. Så gott.. Idag tänkte jag inte lämna soffan så ska slå på någon serie och bara ta det lugnt.

♥♥♥♥

Idag kom jag hem till detta, soffbordet jag velat ha i 100 år.. Så glad ♥

Sen lagade vi lite middag. Fläskfile, potatisgratäng, bearnaisesås och bruschetta.

Och nu ligger vi och tittar på den nya Hunger games.. Fast jag tittar inte så mycket, fixar mest med inredningen på bordet, haha.